Fotokoutek - super zábava na každou párty

Nakopněte svou párty s fotokoutkem a Printerkou!

Chystáte párty pro větší množství lidí a hledáte nové možnosti, jak jim přinést zábavu a vzpomínku na vyjímečnou akci? Nabízíme vytvoření originálního fotokoutku!

Lidé se mohou vyfotit přímo ve fotokoutku, ale třeba i na baru, u pódia s živou hudbou nebo při tanci - stačí k tomu chytrý telefon nebo tablet. Na Printerce si pak mohou vytisknout kvalitní barevné fotografie ve formátu 10 x 15 cm nebo 15 x 20 cm s logem a datem Vaší akce nebo jinou doplňkovou grafikou.

Podobu Printerky samozřejmě upravíme stylově tak, aby se na Vaši párty hodila. Pokud jde o soukromou párty nebo máte vhodně pořešené GDPR, získáte po akci navíc veškeré vytištěné fotky také v digitální podobě.

Kompletní tiskový servis pro Vaši párty

Kromě pronájmu Printerky nabízíme i kompletní servis s tím spojený a také další tiskový servis. Jde zejména o:

  • Vytvoření samotného fotokoutku - zapůjčíme Vám pozadí pro focení, vtipné, či stylové doplňky - klobouky, brýle, staromódní oblečení apod.
  • Zajištění hostesky pro obsluhu fotokoutku - na místě poradí, jak si fotku vytisknout nebo Vaše hosty přímo vyfotí  na jejich chytrý telefon.
  • Kompletní tiskový servis - zajistíme Vám tisk pozvánek, plakátů, vstupenek a dalších tiskových materiálů pro Vaši párty.

Pro vytvoření individuální nabídky nás prosím kontaktujte.

Ceník pronájmu Printerky pro oslavy a párty

Printerka na 1 - 2 dny s náplní na: Cena Kč:
400 fotografií 10 x 15 cm nebo 200 fotografií 15 x 20 cm 8 470,-
(7 000,- bez DPH)
200 fotografií 10 x 15 cm nebo 100 fotografií 15 x 20 cm 6 050,-
(5 000,- bez DPH)
100 fotografií 10 x 15 cm nebo 50 fotografií 15 x 20 cm 3 630,-
(3 000,- bez DPH)
Doplnění náplně + navýšení limitu
pro počet fotografií v tarifu 
3 025,-
(2 500,- bez DPH)

Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH. V ceně je zahrnuto nastavení a instalace Printerky pro Vaši akci, příprava vhodného obalu, zpracování grafických materiálů pro tisk fotografií a doprava na místo a z místa akce v rámci ČR (mimo tarifů, kde je výslovně uvedeno "bez dopravy").

U tarifů bez dopravy je potřeba Printerku nejdříve 2 dny před akcí vyzvednout a nejpozději 2 dny po akci odevzdat na naší provozovně v Kamenici u Prahy nebo v provozovně partnerské společnosti v Olomouci.

Doplnění náplně / navýšení limitu tisku - cena platí pro množství fotografií, které je v tarifu - tj. např. při pronájmu Printerky na jednodení akci s 800 fotografiemi 10 x 15 cm nebo 400 fotografiemi 15 x 20 cm platí cena za doplnění na dalších 800/400 fotografií. Při pronájmu na jednodení akci s 200 fotografiemi 10 x 15 cm nebo 100 fotografiemi 15 x 20 cm platí ta samá cena za doplnění dalších 200/100 fotografií.

Nabídla Vám konkurence lepší cenu? Zkuste nás kontaktovat, třeba se domluvíme...

Kam dál...

Pro objednání můžete využít náš objednávkový formulář.

Ukázky instalace Printerky u našich klientů.

Konají se u Vás často různé akce a máte zájem o dlouhobý pronájem? Mrkněte na podmínky pro stálé umístění Printerky ve Vaší provozovně nebo na nabídku pro eventové a svatební agentury.

Nenašli jste, co hledáte? Zkuste nás kontaktovat!